Értékeljen |
Pesák Tamás, a szécsényiek edzője: – Mindkét ellenfelünket ismertük előző fordulókból, így tudtuk mire készüljünk. A Debrecennek még nem állt össze a játéka, így magabiztos különbséggel sikerült megnyernünk az első találkozót. A diósgyőri lányok egy jól szervezett, sok jó képességű játékosból álló csapat, akik ellen mindig jó mérkőzéseket tudunk játszani, szoros végeredménnyel. Nem volt ez másképp most sem. Az első negyedben, jobb kezdésüknek köszönhetően, ők szerezték meg a vezetést, a folytatásban azonban sikerült ritmust váltanunk, javítottunk a védekezésen, majd a támadásban is kezdtek magukra találni a lányok. Az ellenfél gyűrűje alatt mindig volt mit előhúzni a tarsolyból, ha a Kiss Emma-Berki Bogi duó nem ontotta a kosarakat, akkor Kuris Lara alapvonali játéka hozta a pontokat, majd Kiss Fruzsi távoli dobásai duzzasztották az eredményt. Egyszóval mindig volt valaki, aki vezéregyéniséggé tudott előlépni, támadásban és védekezésben egyaránt. Többször sikerült a 24 másodpercet kivédekezni, ami a remek váltásoknak volt köszönhető. Viszont a védő lábmunkában és lepattanózásban még van behoznivalónk. Gratulálok a csapatomnak és köszönöm a szülőknek a remek hangulatot!
Eredmények
Debreceni KA DSI – Salgó Basket Szécsény 60–87 (18–19, 11–30, 19–18, 12–20)
Vezette: Trizna Pál, Dudoma Tamás. Szécsény: Berki Boglárka 14, Rigó Leila 12, Radics Panna 11, Kiss Emma 9, Juscsák Nóra 8, Kozma Rebeka, Makovinyi Zoé, Marton Virág 6-6, Papp Adrienn 5, Kiss Fruzsina, Kuris Lara 4-4, Zsíros Zsófia 2. Edző: Pesák Tamás.
DVTK Akadémia C – Debreceni KA DSI 91–57 (23–16, 16–10, 24–14, 28–17)
Vezette: Deák Csaba, Trizna Pál.
Salgó Basket Szécsény – DVTK Akadémia C 64–57 (8–17, 20–14, 16–15, 20–11)
Vezette: Deák Csaba, Trizna Pál. Szécsény: Berki Boglárka 21, Kuris Lara 17, Kiss Fruzsina 8, Kozma Rebeka 6, Kiss Emma, Radics Panna 4-4, Juscsák Nóra, Makovinyi Zoé 2-2, Marton Virág, Papp Adrienn, Rigó Leila, Zsíros Zsófia. Edző: Pesák Tamás.
Végeredmény: 1. Salgó Basket Szécsény 4 pont, 2. DVTK Akadémia C 3, 3. Debreceni KA DSI 2.